نوشیدنی فراهم شده از آب سیب، مدت ماندگاری آب چغندر و آب هویج چغندرقند، و هویج، بـه دلیل فواید فراوانی کـه برای مغز و بدن دارد، نوشیدنی معجزه‌گر نام گرفته است. مدت ماندگاری آب چغندر و آب هویج این ترکیب را اولین بار گیـاه شناسان چینی کشف، و از آن به منظور درمان سرطان ریـه، و چندین بیماری دیگر استفاده د.

فواید این نوشیدنی معجزه‌گر باعث شده هست تا درون سراسر چین شـهرت پیدا کند. مدت ماندگاری آب چغندر و آب هویج به منظور تهیـه این نوشیدنی تنـها بـه سیب، چغندرقند و هویج نیـاز است. همـه این مواد را درون مخلوط کن گذاشته و آب آنـها را بگیرید. نگهداری این ترکیب توصیـه نمـی‌شود و  بهتر هست بلافاصله بعد از تهیـه، آن را مصرف کرد. خصوصا آب هویج کـه بعد از گذشت ۶ ساعت خراب مـی شود.

از طرفی، نیـازی بـه رعایت مقادیر دقیق به منظور تهیـه این نوشیدنی معجزه‌گر نیست و طعم آن را مـیتوانید بسته بـه ذائقه خود با اضافه هویج و سیب تغییر دهید. برایـانیکه مـی‌خواهند بیشترین لذت را از نوشیدنی دریـافت کنند، لازمست مواد را بـه مقدار مساوی با هم ترکیب کرده و در نـهایت با اضافه مقدار کمـی آبلیمو یـا زنجبیل، طعم آن را خوشایندتر کنند. لطفا از  شکر استفاده نکنید!

نوشیدنی معجزه‌گر سیب، چغندر و هویج بـه دلیل داشتن دو نوع سبزی و یک مـیوه کـه سرشار از آنتی اکسیدان های حیـات بخش هست، بسیـار مغذی است. سیب سرشار از ویتامـین‌های A , B1 , B6 , C , E ,K همراه با مواد مغذی مانند فولات، روی، منیزیم، پتاسیم، فسفر، کلسیم، سدیم، و آهن است. هویج نیز حاوی ویتامـین‌هایی مانند A , B1 , B2 , B3 , C , E,  و K همراه با نیـاسین، پانتوتنیک اسید و مـینرالهایی مانند کلسیم، منیزیم، پتاسیم، و سلنیوم است. با مصرف آب هویج، بسیـار بیشتر از مصرف مستقیم آن مـی‌توان از فواید این سبزی بهره‌مند شد.

چغندرقند یکی از سبزیجاتی هست که بـه پیشگیری از بیماری‌های قلبی عروقی کمک مـی‌کند و سرشار از ویتامـین‌هایی مانند A, C, B -complex، آهن، مس، منیزیم، و پتاسیم همراه با چند فاکتور ضد پیری دیگر است.

ترکیب این سه ماده به منظور تأمـین تمام مواد مغذی مورد نیـاز بدن کافی است. از این گذشته، مصرف آن با فواید ماندگاری به منظور سلامت بدن همراه است. برخی از فواید این نوشیدنی معجزه‌گر عبارتند از :

  • چند سال قبل، نوشیدنی سیب، چغندر و هویج بهانی توصیـه شد کـه از سرطان ریـه رنج مـی‌بردند و بعد از ۳ ماه مصرف پیوسته این نوشیدنی، از این بیماری جانکاه بهبود پیدا د. فواید این نوشیدنی معجزه‌گر تنـها محدود بـه درمان بیماری سرطان ریـه نیست و مـی‌تواند از طرق محدود رشد سلولهایی کـه باعث ایجاد سرطان مـی‌شوند، درون درمان انواع سرطان کمک کند.
  • این آبمـیوه یک انتخاب عالی به منظور رشد ارگانـهای سلامت‌زا مانند کلیـه، کبد، و پانکراس هست و آنـها را درون برابر بسیـاری از عوارض مصون مـی‌دارد و به تقویت قلب و ریـه نیز کمک مـی‌کند.
  • به تازگی دریـافته‌اند کـه چغندر موجود درون این نوشیدنی بـه مراقبت از سلامت قلب شـهرت دارد. هویج نیز کـه حاوی ترکیباتی همچون لوتئین، کاروتن‌های آلفا و بتا است، بـه ارتقا سلامت قلب کمک مـی‌کند. وقتی تمام فواید و خوبی‌های این سبزیجات با سیب ترکیب مـی‌شود، سطح کلسترول را پایین آورده و فشار خون را کنترل مـی‌کند؛ از طرفی دیگر، همانند سپری درون برابر بیماری‌های قلبی عمل مـی‌کند.
  • بسیـاری از افراد مـی‌گویند کـه این نوشیدنی معجزه‌گر ، مانع از ایجاد لکه و جوش روی پوست مـی‌شود و فرایند پیری پوست را کندتر مـی‌کند. رویـای پوست تازه و جوان را، مـی‌توان با مصرف یک لیوان از این نوشیدنی شگفت‌انگیز درون روز تحقق بخشید.
  • از طرفی دیگر، نوشیدنی معجزه‌گر سیب، چغندرقند و هویج مـی‌تواند دستگاه هاضمـه درون بدن را بهبود بخشیده، از سلامت معده درون برابر زخم‌ها محافظت کرده، حرکات روده‌ای را کنترل کرده و از یبوست نیز پیشگیری کند.
  • نوشیدنی سیب، چغندرقند و هویج بهترین نوع نوشیدنی هست که مواد مغذی مورد نیـاز مغز را تامـین کرده و این نیز بـه نوبه خود، حافظه را تقویت کرده و عملکرد مناسب مغز را بـه همراه دارد.
  • این نوشیدنی به منظور تقویت قوه بینایی بسیـار مفید هست و منحصراً بـه افرادی کـه مجبور بـه استفاده طولانی مدت  از کامپیوتر بوده وممکن هست با خشکی، التهاب و خستگی چشمـها مواجه شوند، پیشنـهاد مـی‌گردد.
  • نوشیدنی سیب، چغندر و هویج درون تقویت سیستم ایمنی بسیـار قوی عمل مـی‌کند و در عین حال، بدن را درون برابر آلرژی‌های مختلف محافظت کرده و در درمان هر نوع عفونت گلو بسیـار کارآمد است.
  • این نوشیدنی معجزه‌گر، بـه سم زدایی از کبد و تصفیـه خون شـهرت دارد و تولید گلبولهای قرمز خون را افزایش مـی‌دهد.
  • بانوانی کـه طی سیکل قاعدگی خود با درد مواجه هستند، مـی‌توانند به منظور رفع مشکلات خود از این نوشیدنی استفاده کنند. همچنین گفته شده هست که این ترکیب جادویی درد حاصل از هر نوع فعالیتی، از جمله فعالیتهای فیزیکی، را تسکین مـی‌دهد.
  • نوشیدنی معجزه‌گر سیب، چغندر و هویج به منظور آنـها نیز کـه به دنبال کاهش وزن هستند، مـی‌تواند شگفتی خلق کند؛ و در عین حال انرژی لازم بدن را بدون تحمـیل کالری اضافی، فراهم مـی‌کند.

به منظور نـهایت بهره‌مندی از فواید نوشیدنی معجزه‌گر سیب، چغندر و هویج، پیشنـهاد مـی‌شود کـه آن را با معده خالی و صبح زود مصرف کرده و یک ساعت بعد از مصرف آن، صبحانـه مـیل کنید. بـه خاطر داشته باشید کـه نباید نوشیدن آن را بـه یکبار درون روز محدود کرد. ساعت ۵ عصر بـه بعد زمان مناسبی به منظور مصرف دوباره آن است.  برای اثربخشی بیشتر و بهره‌مندی طولانی‌تر از فواید این نوشیدنی یک ماه بطور پیوسته مصرف کنید و نتیجه را با ما درون مـیان بگذارید.

مطلب را بـه اشتراک بگذارید

: مدت ماندگاری آب چغندر و آب هویج




[نوشیدنی معجزه‌گر، آب سیب، چغندر و هویج مدت ماندگاری آب چغندر و آب هویج]

نویسنده و منبع: بانوی شهر | تاریخ انتشار: Fri, 06 Jul 2018 12:29:00 +0000